Հարցաթերթիկ Հայոց Մեծ Եղեռնի վերաբերյալ

ArmenianHouse.org-ը հրապարակել է հետևյալ հարցաթերթիկը հայազգի բլոգերների համար (հարցերին իմ պատասխանները կարող եք գտնել այս հոդվածի անգլերեն տարբերակի մեկնաբանությունների բաժնում):

ՀԱՐՑԱԹԵՐԹԻԿ. խնդրում եմ ձեր օրագրերում պատասխանեք այս հարցերին, եւ նույնը խնդրեք անել ձեր ընկերներին։ Երբ հնարավոր է, մանրամասնեք պատասխանը, այսինքն ոչ միայն Այո կամ Ոչ, այլ նաեւ գրեք Ինչու։ Շնորհակալություն։
1. Ապրիլի 24-ին ես կմասնակցեմ ցեղասպանության զոհերի հիշատակին նվիրված միջոցառումներին
Այո / Ոչ / Ինչո՞ւ

2. Մենք պետք է հիշենք ցեղասպանության մասին։
Այո / Ոչ / Ինչո՞ւ

3. Վաղ թե ուշ ես կպատմեմ իմ երեխաներին ցեղասպանության մասին։
Այո / Ոչ / Ինչո՞ւ

4. Իմ նախնիների մի մասը ծագումով ներկայիս Թուրքիայի տարածքից են։
Այո / Ոչ / Չգիտեմ

5. Ցեղասպանության պաշտոնական ճանաչումն ու դատապարտումն այլ երկրների (ԱՄՆ, Եւրոպա, եւ այլն) կողմից կարեւոր է։
Այո / Ոչ / Ինչո՞ւ

6. Հայկական կողմը պետք է ձգտի նաեւ նյութական եւ/կամ տարածքային փոխհատուցման։
Այո / Ոչ / Ինչո՞ւ

7. Ի՞նչ այլ ժողովուրդներ են ենթարկվել ցեղասպանության ներկայիս Թուրքիայի տարածքում։ Խնդրում եմ թվարկեք առանց որոնման համակարգեր օգտագործելու։

8. Ինձ թվում է, ես բավական բան գիտեմ հայերի ցեղասպանության մասին։
Այո / Ոչ / Ինչո՞ւ

9. Եթե ցանկանում եք այս թեմայով էլի որեւէ բան ավելացնել, խնդրում եմ գրեք այս կետում։

